Strony

środa, 1 października 2014

Prolog. "Za ciosem, cios!"

Jej świat się zawalił.
Życie podstawiało jej kłody pod nogi tak, że traciła grunt.
Cierpienie stało się jej cechą rozpoznawczą.
Do czasu.
Poznała Go.
Chłopaka, który poznał jej prawdziwe ja.
Zakochała Się.
Czy popełnia błąd?
Czy życie pozwoli jej na to żeby była szczęśliwa?

ZWIASTUN

---------------------
Przyznaję, się nie wytrzymałam i prolog pojawia się dzisiaj, jeśli to wgl. można nazwać prologiem.
Mam nadzieje, że Zwiastun mojego autorstwa wam się spodoba, przy okazji zapraszam do siebie do zwiastunowni, chętnie będę wykonywała dla WAS zwiastuny.
W przyszłym tygodniu pojawi się pierwszy rozdział, więc czekajcie cierpliwie, już się nie mogę doczekać waszej reakcji.
 Wasza @Aani_taa
--------------------
CZYTASZ = KOMENTUJESZ.
--------------------
P.S

Komentujcie pod Hasztagiem #AAFYUBLOG dzięki temu łatwiej mi to znaleźć i przeczytać. Przyjmuję krytykę więc piszcie śmiało. 

Blogowy Twitter: @blogforeva tam będę pisała co z rozdziałem kiedy się pojawi i tak dalej więc zapraszam!

Jeśli chodzi o kwestię osób informowanych to wszystko zostaje po staremu czyli wchodzimy w zakładkę "INFORMOWANI" i tam zostawiamy nick z Twittera, e-mail lub cokolwiek dzięki czemu będę mogła się z wami skontaktować, a zawsze będziecie wiedzieli jeśli cokolwiek zostanie tu opublikowane. 

7 komentarzy:

  1. Bosko*.* i Suuper się zapowiada ;** nie mogę się doczekać rozdziału <3 @nxd69

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic na temat prologu nie mogę powiedzieć, więc czekam na rozdział pierwszy.
    Jeśli chodzi o blog, radziłabym zmienić wyświetlanie postów - 1 na stronie głównej, myślę, że wtedy nikt się nie pogubi i każdemu będzie łatwiej.
    Reszta jest w sumie jak najbardziej :>
    Lov ya,
    @JustKath_.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawił mnie prolog? Albo ten wstęp:) czekam na 1 i ide sie zapisać do informowanych x

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czytać <3
    Ciekawy zwiastun
    @zaanawetprzeciw

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się bardzo fajnie. 😍 /didisanpink

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada. Chętnie będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń