Strony

środa, 27 listopada 2013

"POMYŁKA" część I

Mówią, że życie jest łatwe. Niestety nie dla mnie. Nie dla osoby, która doświadczyła uczucia bólu i cierpienia. Moja historia nie będzie z happy-endem, na pewno nie teraz. Chociaż nikt by się tego po mnie nigdy nie spodziewał. Ja... Zawsze uśmiechnięta, sztucznie ale jednak zawsze. Nigdy nie uroniłam łzy na oczach innych. Mam przyjaciół, chłopaka, dobre oceny, śpiew. Ale... Jednak czegoś brakuje...
-Chmmm...-pomyślicie, czego może jej brakować ma wszystko co chciałaby posiadać idealna dziewczyna. 
No... Ale jednak. Postanowiłam, że poszukam źródła inspiracji. Czegoś co mnie zainspiruje. No i masz... Znalazłam to czego szukałam. Pewnego dnia postanowiłam pójść do szkoły dzielnicą Mrocznego Cienia. Nie mam pojęcia, dlaczego tak zrobiłam. Tam zaczepił mnie jakiś chłopak:
-Braian mam na imię.
Pomyślałam okeyyy...
-Caitlyn jestem - uśmiechnęłam się.
-Co taka ślicznotka jak ty robi w takiej dzielnicy?
-Ja... Mmm... Idę do szkoły
Głupia, głupia idiotka ze mnie. Miałam ochotę walnąć się w głowę.
-Może Cię odprowadzę
-Właściwie czemu nie...
Zgodziłam się co miałam zrobić, wydawał się miły bardzo miły. Jeszcze wtedy nie wiedziałam, że to będzie największy błąd mojego życia. Doszliśmy do bramy szkoły:
-Może dałabyś mi swój numer telefonu?
-Wiesz, co spieszę się na zajęcia... Pa!
Co miałam zrobić. Nie powinnam z nim rozmawiać, a co dopiero podawać mu swój numer telefonu. Gdy tylko przekroczyłam próg szkoły. Z wielkim krzykiem uradowania przywitała mnie Keith i Sara. Co prawda widziałyśmy się wczoraj, ale one zawsze tak reagują na mój widok. Potem podszedł do mnie Dany, przytulił mnie i pocałował mnie w policzek:
-W samą porę przyszłaś, zaraz dzwonek - powiedziała Keith 
Dzwonek rozbrzmiał się na całą szkołę.
-O wilku mowa - wydusiła Sara
Usiadłam w ławce w sali od geografii. Zaczęła się lekcja, ale nie byłam w stanie się skupi. Cały czas myślałam..., na moje nieszczęście nie o Danie. Wmawiałam sobie "Przecież to tylko chłopak, nie znasz go opanuj się" i "Spławiłaś go, jest po sprawie". Niestety myliłam się. Lekcje się skończyły. A przed szkołą nie czekał kto inny tylko Brajan. Miałam nadzieje, że nie czeka na mnie. Nadzieja matką głupich powiadają i w tym wypadku nie było inaczej. Z daleka usłyszałam jak ktoś krzyczy moje imię. Za mną szedł Dany:
-Kto to jest? I z kąd zna twoje imię?
-Poznałam go dziś rano jak szłam do szkoły.
-To ja ci już nie wystarczam?
-Kochanie, oczywiście że mi wystarczasz.
Tak właśnie wtedy pomyślałam ale czy tak było czy ona naprawdę mi wystarczaŁ do szczęścia?
-Caitlyn, zaczekaj. Pozwól mi się odprowadzić do domu.
I co teraz zrobić? No nic zaryzykowałam.
-Dany, skarbie będziesz zły jak Brajan odprowadzi mnie do domu.
Uśmiechnęłam się najbardziej uroczo jak potrafiłam. Miałam nadzieje, że mi ufa. Nie pomyliłam się.
-No dobrze. Zadzwonię wieczorem i umówimy się do kina? Co ty na to?
-No pewnie.
Pocałowałam go w policzek. I mimo, iż wyczułam w jego głosie nie pokój. To wiedziałam ufa mi i to jest najważniejsze. Poszłam z Brajanem. Mimo, że ja całą drogę praktycznie nic się nie odzywałam. To za to on gadał jak najęty. Doszliśmy pod próg mojego domu.
-Dziękuje że mnie odprowadziłeś.
Uśmiechnęłam się, choć przeczuwałam że na zwykłym "cześć" się nie skończy.
-Może jednak, podasz mi swój numer telefonu?
-Poznaliśmy się dziś rano nie uważasz że to za wcześnie na numer telefonu, ledwo Cię znam.
Spanikowałam.
-Oj tam, oj tam ja uważam że to przeznaczenie.
-Nie dasz mi spokoju, póki nie dostaniesz numeru telefonu?
-Takiej pięknej pani. Nigdy.
Dać, nie dać? Co zrobić? Teraz by mi się przydała podpowiedź rozsądku, która ta często mi towarzyszyła. Ale tym razem cicho, nic, zero reakcji.
-546-985-873
Dałam, żyje się raz.
-Na pewno się odezwę.
Uciekłam zamykając za sobą furtkę. Wbiegłam do domu w kuchni stała mama:
-Dzień dobry, Kochanie.
Nie odzywając się, wbiegłam na górę i zamknęłam się w pokoju. W sumie nie wiem czego się bałam. Ale nutka niepokoju mnie dręczyła.










65 komentarzy:

  1. Wow nie źle podoba mi sie :) @Justyna919je

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się zaczyna, chociaż jak dla mnie akcja rozgrywa się trochę za szybko :) Może w kolejnej części wydarzenia potoczą się trochę wolniej? To będzie trzymać czytelników w napięciu x

    OdpowiedzUsuń
  3. Super.. naprawde czekam na nn. I niech te wydarzenia dzieją sie wolniej
    @mybieber_ccole

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej ale super sie zaczyna!!! Juz nie moge sie doczekac co bedzie dalej... No coz...pozostaje mi tylko zyczyc ci duzego naplywu weny zebys szybko dodala kolejny rozdzial :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :D Zapraszam do mnie http://jusandpolishbeliebers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne , nie mogę się doczekać co będzie dalej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, ale jak dla mnie trochę za krótkie i za dużo dialogów jak na opowiadanie. Nie mogę doczekać się kolejnej części ♥

    PS. Wyłącz proszę weryfikację obrazkową, jest irytująca.

    OdpowiedzUsuń
  8. światne ;) czekam nn ;) + zapraszam do mnie xx pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super czekam na nn :3 @MartaJusiSel

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow super ;3 czekam na następną część ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. No jasne, ze mi się podoba :D Pisz dalej, bo jest świetny! :D
    zapraszam do mnie http://i-wanna-your-love.blogspot.com/
    pozdrawiam, @louismybighero :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawie napisane, bardzo wciąga i czekam na następną część ;) i zapraszam też do strony mojej koleżanki http://new-life-with-new-friend.blogspot.com/ , @JestemZwyciezca

    OdpowiedzUsuń
  13. Krótkie strasznie!
    Redaguj tekst przed wstawieniem, będzie mniej błędów kochana. :)
    @TheBiebsSwag1

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej! Bardzo fajne! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow *___* genialne :))))))
    @LPaulinaaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog będę zaglądać częściej
    http://mylife-mydream-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne :) pisz dalej x
    http://neversaynever1djd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie się zapowiada :) Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne, czekam na następne!!!!
    @DorotaMeszka

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne!! <3

    @i_am_bitch

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW. Nie małe "wow", tylko wielkie "WOW".
    Nigdy nie myślałam, że dam radę się tak zauroczyć w opowiadaniu. Ja bym stchórzyła, nie dałabym numeru telefonu nigdy... Ale widać, że dziewczyna z opowieści ma charakterek. xd
    Chciałabym być tak odważna, jak ona. *-* Ten Brajan jest dziwny... Wzbudza mój niepokój. Coś mi w nim nie pasuje...
    Bardzo fajny blog, i czekam na ciąg dalszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne nie moge się doczekać co będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na kontynuację!! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. jeju świetnie piszesz *,*
    czekam na najnowszy
    @hibiebsx ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam z noecierpliwością nanastępną część xx.

    OdpowiedzUsuń
  26. djksfkasfk strasznie mi się podoba i nie mogę się doczekać dowiedzenia o co chodzi z Braianem nsadksakdfjasoi @skipakamyboy

    OdpowiedzUsuń
  27. Intryguje mnie to. czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uhuhu. Jestem ciekawa co będzie dalej ;)
    Na pewno zostanę na stałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. EJ CIEKAWE! Idę czytać od początku! :)
    http://race-fanfiction.blogspot.com/ To mój , jak coś :)) x

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo wciągający <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha ja myślałam ze to jest kontynuacja pierwszego wpisu i takie wtf na poczatku XD
    zajebiste <3
    @yolowithjus

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaczyna się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne <3 Kocham :)) @Hazzaconda33

    OdpowiedzUsuń
  34. Suuuper podba mi się,a mnie ciężko zadowolić zapraszam do mnie
    http://ificouldholdya.blogspot.com/?m=1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Suuuper podba mi się,a mnie ciężko zadowolić zapraszam do mnie
    http://ificouldholdya.blogspot.com/?m=1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow. Podoba mi się :D @dumb_fantasy

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne, nieźle się zaczyna :)
    To co tu napisze, to nie są żadne hejty, chcę Ci tylko zwrocić uwagę na interpunkcję i ortografię.
    Inwersja np. "Braian mam na imię" powinno być "Mam na imię Braian"
    Jednak nie patrząc na te drobiazgi, które zdarzają się każdemu, piszesz bardzo dobrze, wciągająco :) masz talent i na pewno będę czytać ;D
    @LaVancesco

    OdpowiedzUsuń
  38. Zaczynam lubić Brajana xD ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Wooow, kochana.. dzięki za użycie mojego imienia :* a co do historyjki zajebiście <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Wooow, kochana.. dzięki za użycie mojego imienia :* a co do historyjki zajebiście <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawaie się zapowiada ♥
    http://neversayneverpamii.blogspot.com/?m=1
    Jak chcesz to wpadnij :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Mega **
    Kocham twoje opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajne! :3 Lecę czytać kolejne rozdziały :)
    @Guma_balonowa_x

    OdpowiedzUsuń
  44. Idę do następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapowiada się ciekawie ;) #sandra_poland17 (tt)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super, mam nadzieje, ze to bedzie dlugie opowiadanie ;--) Bo nie chce zeby sie konczylo
    @fuckingunicorns

    OdpowiedzUsuń
  47. Interesująco się zaczyna, lecę czytać następne rozdziały ! :) / @need_justeeen

    OdpowiedzUsuń
  48. Super <3 zapraszam do mnie nieztegowymiaru.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawie się zapowiada :D
    @_The_Evil_Angel

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowny ! :) Dopiero zaczynam czytać, ale już zapowiada się ciekawie xx

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajnie się zapowiada ;) Oby tak dalej ! @nh691

    OdpowiedzUsuń
  52. No no jestem bardzo zaintrygowana :) / @SunnyDayInUK

    OdpowiedzUsuń
  53. Zajebiste. Pozdrawiam ania_xddd z tt :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dzisiaj zaczęłam czytać i powiem Ci, że na pewno jutro tu wrócę :) Świetnie piszesz, widać, że jesteś kreatywna :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny! Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Podoba mi się. ;) @blueberryloveme

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapowiada się bardzo ciekawie xD @Emcia_a

    OdpowiedzUsuń