Strony

piątek, 22 sierpnia 2014

WRACAM!

No hej... Witam wszystkich ponownie... Długo bez Was nie wytrzymałam, nie wiem czy wy się z tego cieszycie... Ale ja na pewno. Dzięki tym 4 miesiącom przerwy wracam z nową, lepszą energią i chęcią do pisania... Mam nadzieje, że nie zawiodę waszych oczekiwań i będziecie z przyjemnością czytali i komentowali moje prace tak jak mniej więcej dotychczas... Będę bardzo wdzięczna jeśli mi napiszecie czy cieszycie się z mojego powrotu czy nie? 

***
To był taki miły wstęp na początek, teraz trochę spraw organizacyjnych bo jednak troszku się zmieniło!!!
  • Założyłam jeszcze jedno konto na TT (link) i tam będę Was na bieżąco informować kiedy pojawi się post i tak dalej. Więc jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam. 
  • Jeśli chcielibyście się podzielić jakąś kwestią jeśli chodzi o jakieś opowiadanie na TT, proszę piszcie to z hasztagiem #AAFYUBLOG to naprawdę ułatwi mi przeglądanie, gdyż w interakcjach nie zawsze mi to wychodzi. 
  • Jeśli chodzi o kwestię osób informowanych to wszystko zostaje po staremu czyli wchodzimy w zakładkę "SPAM" i tam zostawiamy nick z Twittera, e-mail lub cokolwiek dzięki czemu będę mogła się z wami skontaktować, a zawsze będziecie wiedzieli jeśli cokolwiek zostanie tu opublikowane. 
  • Pojawił się "Spis Treści" tam macie spisane wszystkie moje opowiadania, które pojawiły się na moim blogu. Żeby łatwiej było Wam je znaleźć, gdybyście chcieli do czego np. powrócić.
Na ostatku xD Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? Ten przepiękny wygląd został stworzony @OlcirekLove1D, której serdecznie za to dziękuje. 

Ostatnie pytanie chcielibyście wiedzieć o mnie coś więcej czy taka anonimowość Wam odpowiada? 
Bo jeżeli Wam to odpowiada to oki, ale jeżeli nie to mogę wam podać link do instagrama i mojego drugiego bloga. Ale to jak chcecie, w końcu robię to dla Was!
                  
Wasza @Aani_taa

3 komentarze:

  1. Cieszę się że wróciłaś, mam nadzieję że teraz już nas nie opuścisz xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że wróciłaś trochę już o tobie zapomniałam xd ale pamiętam pisz i życzę weny :D zapraszam do mnie http://nieztegowymiaru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wróciłaś!!! Tylko na to czekałam! Weny, weny i jeszcze raz weny! xx

    OdpowiedzUsuń