Strony

czwartek, 26 grudnia 2013

"POMYŁKA" część III

Następnego dnia...

Zaspałam, nie poszłam do szkoły, może to i dobrze bo właściwie nie
chciałam nikogo widzieć. Ostatnio wiecznie jakaś przygnębiona jestem.
Na szczęście mam mamę, która nie miała nic przeciwko abym została w
domu. Wzięłam się za porządki. Postanowiłam że zacznę od komórki.
Boże ile tu jest gratów, pomyślałam wchodząc do środka. Ale w oczy
rzuciło mi się pudełko było inne, nie było zakurzone, było wielkie, 
miało jasny łososiowy kolor. Wzięłam je i bez zawahania zamknęłam za
sobą drzwi i pomknęłam na górę. Kiedy otworzyłam tą tajemniczą
skrzynkę ujrzałam śnieżno-białą suknię. Na początku nie wiedziałam
skąd się tu wzięła i co tu robi ale nakierowały mnie zdjęcia na
których była moja mama w tej sukni wraz z ojcem. Z resztą tam nie było
tylko samej sukni, były również pamiątki ślubne. Moi rodzice rozstali
się kiedy miałam zaledwie dwa latka. Z tatą się nie widuje, prawie wogule go nie pamiętam. Zastanawiałam się czemu nigdy nie widziałam na
oczy tej sukienki, kiedy rozbrzmiał się telefon. Wzięłam go do ręki. Na
wyświetlaczu wyskoczyło mi powiadomienie, że dostałam wiadomość.
Otworzyłam ją, był to Dany z zapytaniem: Czemu mnie nie ma z nim w
szkole bo się martwi. Oooo To urocze pomyślałam. Po chwili dostałam
kolejną: Co powiesz na dziś wieczór ty i ja wyrwiemy się gdzieś? Przez
chwilę zastanawiałam się kto to może być? Ale szybko zdałam sobie
sprawę, że to nie może być nikt inny jak Brajan. Nie odpisałam. Do tej
pory "pluje sobie w twarz" że dałam mu wtedy ten numer. Miałam nadzieje
że szybko mu się znudzi i mi wreszcie odpuści. Mijały godziny a ja
beztrosko spędzałam czas pod kocem sącząc kakao przed telewizorem.
Przyszedł wieczór, postanowiłam że ugotuje jakąś pyszną kolacje i
przy niej spróbuje "wyciągnąć" od mamy: O co chodzi z sukienką?
Dlaczego jej wcześniej nie widziałam? I dlaczego chowała ją przede mną?
Rozłożyłam dwa nakrycia na stole i postawiłam ulubioną lazanie Mamy. 

-Mmmmm... Co tak pięknie pachnie? - zapytała Mama wchodząc do domu.

-To twoja ulubiona lazania, tak jak lubisz. - Uśmiechnęłam się.

-Czyżbym o czymś zapomniała o urodzinach? imieninach? czy jakimś innym
święcie?

-Nie mamusiu, po prostu pomyślałam, że miło będzie zjeść kolacje we
dwie jak kiedyś - Ponownie na mojej twarzy za widniał uśmiech. 

-No to jak siadamy?

- Pewnie ...
Nie wiedziałam jak mam zacząć tą rozmowę, a jak powiem coś nie tak to
co wtedy? A jak się zdenerwuje? A jak mi nic nie będzie chciała
powiedzieć?  Te pytania prześladowały w tym momencie mnie i moje szare
komórki mózgowe.

-Pyszna ta lazania, naprawdę - Powiedziała mama z pełnymi ustami

-Ciesze się że ci smakuje - Starałam się uśmiechnąć najbardziej
przekonywująco jak potrafiłam.
Uśmiech mamy zniknął tak szybko jak się pojawił. 
- Byłaś w komórce?

- Tak, chciałam tam posprzątać - Odpowiedziałam
Ciarki mnie przeszły, wystraszyłam się.

- I jak znalazłaś coś ciekawego? 

- Yyyy nie mamo, same graty i rupiecie

Skłamałam, strach okzał się być poteżniejszy niż myślałam.
Uśmiech, który tak szybko zniknął z twarzy mamy, znów się pojawił.
Wstałam i zabrałam puste naczynia ze stołu. Nic się nie odezwałam, po
cichu udałam się do swojego pokoju. Miałam ochotę się rozpłakać i
schować przed całym światem. Chyba z bezsilności z tego że miałam tyle pytań, a
tak mało odpowiedzi. Z tego, że nie potrafiłam porozmawiać w cztery
oczy z własną matką. Tego wieczoru nie chciałam już z nikim
rozmawiać. Postanowiłam wylączyć telefon, odciąć się. Musiałam się zastanowić.


~`Mam nadzieje że rozdział się spodoba :)
~`Jeśli już dotrwałeś do końca to proszę pozostaw po sobie ślad w formie komentarza, chcę znać waszą opinie jak i dobrą tak i złą.
~Jeśli ci się podoba ten blog. I chcesz być powiadamiany o kolejnych postach. To proszę wejdź w zakładkę "SPAM" i pozostaw tam komentarz ze swoim nickiem z Twittera. A obiecuje że będziesz powiadamiany o każdym poście... <3
                                                                     ~`@Aani_taa

29 komentarzy:

  1. Świetny jak zwykle:) Ja chcę JUŻ następny:)
    xx @tola710

    OdpowiedzUsuń
  2. masakra jak to wciąga ;o czekam na następny ;') @xhandsomexx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to wciągające już nie mogę się doczekać następnego <3
    Tylko szkoda że trochę krótkie :c
    @Mrs_Ola_Bieber

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny słonko, bardzo fajnie się czyta twoje historie :)/@JesBatwomen

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny juz nie moge doczekac sie nastepnego zycze duuzo weny i checi do pisania :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się zapowiada. Wyłapałam parę błędów, ale nie są one rażące :) Jestem ciekawa co kryje się za tą suknią i jaką tajemnicę skrywa mama. :) Dużo weny!

    Susanne597 (z tt ;p)
    [blake-hogwart]
    [street-of-broken-dreams]

    OdpowiedzUsuń
  8. zajebiste opowiadanie. cudnie się czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. spoczko się czyta :) jak dodasz przeczytam następny...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, choć zdarzają się drobne błędy. Proszę pisz dalej, pozdrawiam @tul_misiajmy

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo kilku małych błędów czytało się świetnie, oby tak dalej. ;)
    @JestemZwyciezca x

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny :) czekam na dalszy rozwój akcji<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny. Czekam na kolejny rozdział. <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ! <3
    Czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny : ) czekam na kolejny x

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne, już czekam na następny :)) /@_happinessx_

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też czekam :) na następny rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe :* / Niall_Owa

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog :* czekam na dalsze rozdziały! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Super!
    Lecę czytać dalej :)
    Weny c:

    OdpowiedzUsuń
  22. SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny, masz talent, dziewczyno :) wpadnij do mnie http://i-wanna-your-love.blogspot.com/ :)
    @louismybighero

    OdpowiedzUsuń
  24. Strasznie wciąga hehe :))Hazzaconda33

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne. :) Na pewno będę wpadać. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle świetny ;* @Emcia_a

    OdpowiedzUsuń